نقطه صفر سئو

ساخت وبلاگ

قابل ذکر میباشد که کلیه لغات کلیدی موازی نیستند.

مثلا، مرتبه بندی شماره 5 در یک واژه و کلمه کلیدی  نقطه صفر سئو با بازدید بالا بسیار خوب از جايگاه بندی شماره 1 برای کلمه و واژه کلیدی با بازدید معدود میباشد.

جنبه های خاصی درین اطلاعات وجود دارااست که ممکن میباشد بخواهید آن ها را در لحاظ بگیرید.

برای مثال، ممکن میباشد حضور در شرایط شماره 1 مدام بیشترین بازدید را برای شما ساخت‌و‌ساز نکند. مشاهده خواهید کرد که برخی از کلمه ها کلیدی شما بسیار بهتر مرتبه بندی گردیده اند البته کلیک یا این که برداشت قابل توجهی ندارند.

در زمان این استیناف، ممکن میباشد بعضا از کلمه ها کلیدی غافلگیرکننده را پیدا نمائید که نمی دانید برای آن ها درجه بندی میکنید. در شرایطی‌که این عبارات کلیدی دارنده تعداد قابل توجهی از برداشت و وسعت کاوش میباشند، می بایست مشاهده کنید آیا می‌توانید برای بهبود سکو بندی برای این کلمه ها کلیدی، آکادمی رایا پارس تغییرات استراتژیکی در محتوای خویش ساخت و ساز نمایید یا این که نه.

بهبود درجه بندی برای لغات کلیدی خاص
بعداز اینکه تصمیم گرفتید روی کدام لغات کلیدی شغل نمائید، میتوانید پیش بروید و مشاهده کنید کدام یک از مقاله ها شما درین عبارات کلیدی سکو بندی می گردند و برای سئو عالی آنان چه کاری میتوانید اجرا دهید.

اینجا نکاتی وجود داراست:

تراکم واژه کلیدی: مشاهده کنید چنددفعه کلمه و واژه کلیدی در محتوای شما ظواهر می‌گردد. با به کار گیری از پلاگین Yoast سئو  میتوانید این عمل را ایفا دهید. به آسانی “Focus Keyword” را در باکس متا seo وارد فرمائید و تجزیه و محاسبه مثلا تراکم واژه کلیدی را به شما آرم می‌دهد.

داده ها نوشته ی علمی شما قادر است سابق باشد، محتوای کافی نداشته باشد یا این که دربردارنده داده ها منسوخ گردیده باشد. به روزرسانی آن با داده ها جدیدتر و صرفا بهبود محتوا می‌تواند سبب ساز بهبود بهینه سازی گردد.

لینک و پیوند داخلی به‌این مفهوم میباشد که نوشته‌ی‌علمی ای را به صفحه های دیگر وب سایت خویش لینک و پیوند می دهید. پیوند دادن به نوشته ی علمی ای در بقیه مطالب مرتبط میتواند به سئوی آن یاری دهد. هنگام لینک و پیوند دادن what is seo به آن از دیگر مقاله‌ها در وبسایت خویش، از واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش تحت عنوان متن انکر به کار گیری فرمایید.

برای شناخت بیشتر با ابزارهای seo، نوشته ی علمی معرفی شایسته ترین ابزارهای seo را از دست ندهید.

بازدید کنندگان شما در سایت شما چه می نمایند؟
SEMRush  و Google Search Console می‌توانند به شما یاری نمایند حالت های لغت ها کلیدی خویش را پیدا نمائید، ولی نمی توانند به شما نشانه دهند که چه تعداد بازدید کننده به مقاله ها شما میایند، از کجا می‌باشند و هنگامی در سایت شما می باشند چه کاری جاری ساختن میدهند.

آحاد این داده ها هنگام طراحی برنامه استراتژی محتوای خویش برای سکو بندی برای بعضی از عبارات کلیدی بسیار اصلی میباشد.

گوگل آنالیتیکس در اینجا وارد می گردد. این تعداد بازدید از شیت برای مقاله‌ها، محتوای بلندتر، داده ها بازدید کننده و مفاد دیگر را به شما نشانه می‌دهد.

فعال‌سازی گوگل آنالیتیکس برای مبتدیان طاقت فرسا میباشد، به همین ادله پیشنهاد می‌کنیم از analytify استعمال فرمائید. این یک پلاگین گوگل آنالیتیکس برای وردپرس میباشد که به شما امداد می نماید Google Analytics را به راحتی نصب نمایید و کلیه گزارشات را در داشبورد وردپرس خویش ملاحظه کنید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 83 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 16:17

الگوریتم های گوگل تمامی در ادامه نتایجی می باشند که بتواند رضایت یک کاربر را با شایسته ترین جواب به ارمغان بیاورد.  نقطه صفر سئو البته می بایست این پرسش را بپرسیم که آیا این فقط وظیفه موتور کاوش میباشد؟ در حالتی که پاسخی جز نه به‌این پرسش می دهید مطمئنا بازی را می بازید چون تارنما ها و مدیران آن‌ها بایستی در کنار یک الگوریتم برای حاصل با ارزش و رضایت قسمت اهتمام ورزند.

رنک برین همواره و در هر لحظه به رفلکس جستجوها و برخورد یوزرها میپردازد. آکادمی رایا پارس این الگوریتم استفاده کننده را دنبال می نماید و فیض ای که به دست می‌آورد را تحلیل می نماید. ر واقع یکی‌از مهمترین مواقعی که می‌تواند برای هر الگوریتمی گزینه دقت قرار می‌گیرد، آن چیزی میباشد که در حاصل نشان داده میشود.

هنگامی سخن از حضور در یک موتور کاوش می گردد، نقش شما تحت عنوان مدیریت یک وب سایت یا این که دارای تخصص بهینه سازی نادر خیس از متخصص یا این که رئیس استدلال آن مارک وجود ندارد. بها آفرینی در گرو پرورش کلیه جانبه میباشد، پس در حالتی که گوگل یک سرچ انجین دوستداشتنی باشد، ترافیک شما نیز ضمانت گردیده‌است.

بیایید برگردیم به جایی که یک شخص وارد تارنما شما میگردد و آنگاه مدتی برای یک جستجویی دیگر به نتیجه ها گشوده می شود. همین یک پاراگراف به اندازه ای دارنده جزئیات میباشد که حتی تصور اش را هم نمی توانید بکنید. ترازو حضور یوزرها در صفحه های شما و رجوع و برگشت شان به ورقه کاوش و اینکه سپس چه چیزی را مییابند، به اعتنا بوسیله الگوریتم رنک برین تجزیه بررسی می گردد. هیچ گاه فراموش نکنید که نرخ کلیک صفحه های تارنما شما، یک کدام از آخر و عاقبت ساز ترین فاکتورهای ماندگاری در بالا حاصل میباشد.

تعامل مخاطبین را بر روی هر ورقه مراقبت نمائید
همان طور که می‌دانید، اکران review در پوسته ستاره هایی به اسنیپت راه و روش پیدا می نمایند، بسته به نظراتی داراست که مخاطبن تان در صفحه های متاع یا این که محتوا تصویب می نمایند. به کارگیری از طریق هایی که سبب میشود تا اشخاص برای بازخوردشان کامنت بگذارند یا این که چیزی بنویسند، what is seo منجر می‌گردد تا آن‌ها‌را ترغیب فرمایید دست به کاری بزنند که یک فاکتور رزشمند محسوب می‌شود.

یک توشه دیگر سخن از نقش مخاطب شد، اینجاست که شبکه‌های‌اجتماعی و ارجاعاتی که به صفحه های تان داده می گردد را می قدرت محور اثبات فاکتور سکو بندی دانست. هرچقدر این اشخاص درباره شما بیشتر بدانند، به به عبارتی واحد سنجش هم بیشتر خواهند بیان کرد و این به عبارتی چیزی میباشد که گوگل دنبال می نماید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 72 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:52

به‌دنبال نوشته ی علمی ورقه یتیم چیست به شیوه کشف کردن این صفحه ها می‌پردازیم. بر طبق تعریف‌و‌تمجید خزنده ها، نقطه صفر سئو یافتن صفحه های یتیم فعالیت دشواری خواهند داشت.

بدین ترتیب به کارگیری از هریک از ابزار seo برای یافتن یکی‌از آنها نقص‌ ساز خواهد بود.

یکی‌از شایسته ترین جای ها برای استارت جستجوی صفحه ها یتیم، داده های Google Analytics (یا این که هر بسته تحلیلی دیگری میباشد آکادمی رایا پارس که به کارگیری می‌کنید) میباشد.

برای یادگرفتن روش نصب گوگل آنالیتیکس در وردپرس نوشته‌ی علمی ژاکت را از دست ندهید.

تاهنگامیکه صفحه های متبوع Google Analytics را نصب کرده باشند، what is seo در حالتی‌که کاغذ ای تا به درحال حاضر بازدید شد‌ه‌است، سوابق ای از آن در جایی در Google Analytics وجود داراست.

برای اخذ لیست کاملی از URL ها، از نوار کناری سمت چپ، به Behavior> محتوای تارنما> کلیه صفحه های بروید

از‌آنجا که یافتن صفحه های یتیم مشقت بار میباشد، تعداد دفعات بازدید از آن‌ها بسیار نادر میباشد.

بر روی “Pageviews” کلیک نمائید تا نشانه گر به سمت بالا باشد، نماد می‌دهد که لیست URI ها به ترتیب رو به بالا از دست‌کم به بیشتر بازدیدهای برگه آراسته گردیده اند.

با این فعالیت صفحاتی که به احتمال زیاد یتیم می‌باشند را به بالا منتقل میکنید.

برای اعتقاد از جامع بودن فهرست، به محدوده تاریخ در صدر سمت راست بروید.

تاریخ استارت را به هنگامی تهیه فرمائید که Google Analytics در محل باشد و روی دکمه جاری ساختن کلیک فرمائید.

در حال حاضر در‌این بخش از نوشته‌علمی ورقه یتیم چیست ما بایستی لیست URL های خویش را تا آن جا که ممکن میباشد پیشرفت دهیم.

در زیر سمت راست، روی منوی کشویی Show rows کلیک نمایید و بالاترین تعداد ستون را گزینش نمائید.

تعالی ترین بازدارنده ما این میباشد که Analytics میتواند به طور همزمان حداکثر 5000 نشانی اینترنتی را لیست نماید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 87 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:34

درین نصیب از نوشته‌ی‌علمی پیوند dofollow چیست، نقطه صفر سئو جواب به دو برهان بستگی داراست: لینک و پیوند به کجا منتهی می‌گردد و در شکل تعیین dofollow چه فوایدی دارااست؟ در شرایط ایده آل، هر لینک و پیوند dofollow موتورهای جست و جو را به محتوای فعلی، مرتبط و ظریف هدایت می نماید.

ممکن میباشد مواقعی وجود داشته باشد که لینک های متقابل dofollow ایده خیر باشد، به خصوص در صورتی پیرو توسعه و گسترش بازدید وبسایت می‌باشید و وبسایت فرنگی دارنده سکو ای شبیه شیت خویش میباشد. در موقعیت ایده آل، آکادمی رایا پارس شما میخواهید ترکیبی از لینک و پیوند های nofollow و dofollow در کاغذ خویش داشته باشید تا موتور های جست و جو محتوای شما‌را صرفا تحت عنوان وسیله نقلیه برای امتیازات PageRank مشاهده نکنند.

چه بازه زمانی ارتفاع میکشد تا گوگل لینک dofollow را تشخیص دهد؟
از‌آنجا که ربات های موتور جست و جو هر روز وسعت قابل توجهی از صفحه ها را crawl می نمایند، هیچ جواب سریعی نیست. لینک و پیوند های dofollow مجموعاَ بوسیله گوگل پیاله دو تا چهار روز بعداز ارسال شناسایی میشوند.

در حالتی که وب سایت شما دارنده ترازو بازدید معدود میباشد و لینک های dofollow که ساخت و ساز یا این که اخذ میکنید از به عبارتی صفحه های اینترنت کوچکی میباشد، ممکن میباشد فرصت بیشتری ارتفاع بکشد تا پیج رنک این لینک و پیوند ها را تشخیص دهد. در شرایطی که خوش شانس باشید که از یک وب سایت دارنده مرتبه بالا بک لینک و پیوند اخذ می‌کنید، ممکن میباشد تنها در پهنا یک سری روز این مزیت را مشاهده کنید.

لینک و پیوند های Dofollow یک جنبه اساسی در جست و جو گرها و عملکرد برای سکو بندی جست و جو می‌باشند، what is seo ولی برای به کار گیری از مزایای اصلی بایستی از آنان به کار گیری راهبردی گردد.

امید‌داریم شما با رسیدگی این نوشته‌ی علمی با مضمون‌ اساسی لینک و پیوند Dofollow چیست، شناخت پیدا کرده باشید و بدانید که در چه مسئله هایی کاربرد داراست تا بتوانید با به کارگیری از آنها امتیاز صفحه ها خویش را بیشتر فرمایید تا موتور های جست و جو تارنما شمارا به اشخاص بیشتری علامت دهند تا شما بتوانید از این شغل فروش بیشتری داشته باشید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 77 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 15:33

داده های ساختار یافته (Structured Data) در یکسری سال اخیر بیشتراز پیش گزینه اعتنا قرار گرفته اند. نقطه صفر سئو به این دلیل‌که گوگل برای اکران صفحه های در شیت نتیجه ها، از آن به کارگیری متعددی می نماید. ولی رابطه داده های ساختار یافته با seo تکنیکال چیست؟ داده های ساختار یافته به زبانی معمولی کدهایی می‌باشند که قادر خواهیم بود به صفحه ها تارنما خویش اضافه کنیم تا آن صفحه ها برای کراول های گوگل قابل دسترسی باشند. همینطور این کدها به نوعی محتوای صفحه ها را هم به‌این کراول ها معرفی می نمایند. دیگر مزیت داده های ساختار یافته، آکادمی رایا پارس اکران اسنیپت و داده ها فردی سازی گردیده صفحه ها در SERP میباشد. با این فعالیت میتوانید CTR خویش را ارتقاء دهید.

این اطلاعات را معمولاً یک توشه وارد می‌کنیم و دیگر نیازی به عمل دیگری وجود ندارد. از جمله درباره بردکرامب، صرفا کافیست یک توشه پیکربندی اکران این منو را تغییر و تحول دهید. در امر داده های ساختاریافته مقاله‌ها نیز، یک توشه تمجید مد نظرتان را وارد وردپرس میکنید. با این شغل ساختار تمجید گردیده، به طور خود کار روی محتواهای تازه هم ایفا شود.

7. به کار گیری از URL متعارف
URL متعارف (Canonical URL) مشابهت متعددی به آیتم 1، یعنی تهیه و تنظیم دامنه ترجیحی داراست. در‌این شیوه نیز به گوگل میگوییم که هنگام نمایه سازی، کدام ورژن از یک ورقه را در حیث بگیرد. زمانی صفحاتی با محتوایی شبیه دارید، این خیلی اصلی میباشد که بتوانید از بروز نقص‌ محتوای تکراری پرهیز نمائید. برای این فعالیت می‌توانید از rel=”canonical” به کار گیری نمائید. در واقع بایستی برای کلیه صفحه های خویش، URL متعارف تعریف‌و‌تمجید فرمایید.

در شرایطی که نمی دانید که آیا صفحاتتان URL متعارف دارا‌هستند  what is seo یا این که خیر، کافیست روی هر جایی از یک ورقه راست کلیک نمایید و آیتم “View Source” را گزینش نمایید. آنگاه rel=canonical را جست و جو کرده و آن را تحقیق نمایید. البته در صورتیکه هیچ مرجعی برای آن پیدا نکردید، میتوانید از یک پلاگین مانند “یوآست” برای افزودن آن استعمال نمائید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 17:01

اکنون، اکثر اتفاقات در عالم به طور مجازی و آنلاین حادثه می‌افتند. و شاید ، شما هم تصمیم گرفته اید که یک سایت برای مغازه یا این که کمپانی خویش فعال سازی نمائید. یا این که تصمیم گرفته اید که از اینترنت سایتی که پیش از این داشته اید برای شغل خویش دوباره به کارگیری فرمائید. نقطه صفر سئو در‌حالتی که گرفتاری مهم شما این باشد که مشتریان چه طور میتوانند وبسایت مرا پیدا نمایند و زمانی که‌این زمینه را در وب کاوش نموده اید، با یک اصطلاح به اسم seo روبرو گردیده اید. seo چیست ؟

ما در اینجا، توضیح خوا‌هیم بخشید که بهینه سازی چیست و چه‌گونه می‌توانید بهینه سازی تارنما خویش را بهبود ببخشید.

seo چیست ؟
seo مخفف عبارت “search engine optimization” به معنای seo صفحه ها و مطالب تارنما شما برای موتور های جست و جو میباشد. تا امتیاز و جايگاه وبسایت شما بیشتر گردد و در حاصل جستجوی گوگل یا این که بقیه موتور های کاوش وبسایت شما به یوزرها نماد داده خواهد شد. بهینه سازی تمرکز خویش را بر بهبود درجه بندی در نتیجه ها جستجوی داراست. چنانچه اینترنت سایتی دارید و می‌خواهید ترافیک بیشتری استخراج فرمائید و تعداد بازدید تارنما خویش را ارتقاء ، آکادمی رایا پارس می بایست عنایت بیشتری به مشاجره seo و تکنیک های آن  بدهید.

الگوریتم گوگل برای آرم دادن نتیجه ها جست و جو و بهینه سازی چیست ؟
هم اکنون که می‌دانید بهینه سازی چیست می بایست بدانید که مرتبه بندی در حاصل جست و جو بر پایه ی امتیاز و درجه شما در seo اجرا می گردد. هر چه امتیاز و جايگاه شما در بهینه سازی بیشتر باشد وبسایت شما در حاصل جست و جو فراتر قرار خواهد گرفت و بیشتر در معرض مشاهده کرد مخاطبان قرار خواهد گرفت. هر یک‌سری الگوریتم اساسی گوگل در مشاجره بهینه سازی همچنان پنهان باقیمانده میباشد ، ولی سالها تجربیات در گفت و گو بهینه سازی باعث بدین گردیده که عامل ها اصلی در جايگاه بندی وب سایت ها مشخص و معلوم گردد. از نگاه ما دست اندرکاران جان دار در الگوریتم نتیجه ها جست و جوی‌بار گوگل را می شود به دو گروه کلی تقسیم بندی کرد:

دست اندرکاران درونی seo چیست
درجه وبسایت شما تا حدودی بوسیله کارداران درونی وبسایت شما  گزینش میگردد. کارداران درونی بهینه سازی در تارنما شما مشمول مجموع جزئیات و ریز کاری های ساخت وب سایت شما میباشد که بر روی درجه تارنما شما اثر میگذارد. what is seo این دست اندرکاران مشتمل بر جنبه های فنی (برای مثال چگونگی کد ها و طرز تایپ کردن آنها و همینطور  سرعت وبسایت شما در هنگام بارگزاری میباشد) و جنبه های مرتبط با محتوا مانند ساختار وبسایت و چگونگی محتوای شما و همینطور چگونگی کلی وبسایت شما در مرورگر ها و دستگاه های متفاوت است. مجموع این دست اندرکاران بر درجه بندی وب سایت شما اثر میگذارد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 17:36

امروزه اکثر اوقات مارک ها در یوتیوب تبلیغات خویش را اجرا می‌دهند چون این پلتفرم دو‌مین وبسایت دوستداشتنی عالم میباشد نقطه صفر سئو و ماهانه 2 میلیارد بازدید کننده وارد سیستم خویش می نماید .یوتیوب دارنده دامنه کبیر و امکان های توانمند مقصود گیری میباشد که آن را به یک پلت هیبت غیر قابل انکار در زمان مسافرت مشتری تبدیل می نماید. اجرای تبلیغات در یوتیوب یک کدام از راه و روش های یقین از این میباشد که بیشتر مخاطبان شما محتوای ویدئویی ساخت‌و‌ساز گردیده را پیدا می نمایند. آکادمی رایا پارس زمینه این میباشد که تبلیغات در یوتیوب با اجرای PPC یا این که یک کمپین اجتماعی مبلغی بسیار متعدد میباشد. محدودیت های خاص خلاقانه و تعداد متعددی آیتم برای این پلتفرم وجود داراست و شما می بایست پیش از اینکه پروژه ویدئوی آجل خویش را محصور فرمایید، از علم محور استعمال نمایید تا از تجهیزات پرداخت گردیده بیشترین استعمال را ببرید. خلال این این پلتفرم یک بستر مطلوب برای درآمدزایی دلاری میباشد.

تبلیغات یوتیوب بصری ترین بخش استراتژی تبلیغات what is seo شما در شبکه‌های‌اجتماعی وجود ندارد با این حالا مطمئن باشید که صرف مقداری وقت مازاد برای یادگیری مبانی بنیادی در برگشت سرمایه شما از روش حصول درامد از یوتیوب فیض خواهد بخشید. در‌این نوشته‌علمی ما به گونه های گوناگون تبلیغات و روش ی اعمال آن‌ها با استعمال از گوگل ادسنس خوا‌هیم پرداخت.

اشکال تبلیغات در یوتیوب
تبلیغات قابل رد کردن
تبلیغات غیر قابل رد کردن
تبلیغات غیر قابل رد کردن (با سرعت بالا)
تبلیغات غیر ویدیویی (برای مثال بنرها)


در صورتیکه تا قبل از اینً وقت خویش را برای تهیه ظریف استراتژی بازاریابی یوتیوب خویش صرف نموده اید، مطمئناً با بیشتر این پوسته ها آشنا می باشید، به جهت اینکه آنها‌را در فعالیت مشاهده نموده اید. ولی بیایید نگاهی به جزئیات آن‌ها بیندازیم.

تبلیغات ویدیویی قابل رد کردن
این تبلیغات پیشین یا این که حین ویدیو پخش می‌شود (“پیش از پخش” یا این که “در میانه پخش”). خصوصیت معین آنها این میباشد که بینندگان میتوانند بعد از 5 ثانیه اولیه از تماشا آن‌ها‌را رد فرمایید. شما تحت عنوان یک تبلیغ دهنده تنها زمانی هزینه پرداخت میکنید که بینندگان تصمیم بگیرند 5 ثانیه اولیه را پشت راز بگذارند. تبلیغ شما بایستی دست کم 12 ثانیه ارتفاع بکشد. زمانی فردی 30 ثانیه نخستین یا این که تمام آن را تماشا کرده یا این که در صورتی‌که با تبلیغ شما رابطه برقرار نماید با کلیک روی این مورد ها پولی را اخذ میکنید.

تبلیغات ویدیویی غیرقابل رد کردن
از‌آنجا‌که 76٪ از اشخاص گزارش می نمایند که به صورت خود کار از تبلیغات دیده پوشی می نمایند برخی از تبلیغ کنندگان پیش از پخش یا این که وسط پخش را تبلیغات خویش را اکران می‌دهند که اصلا استفاده کننده نتواند آن را رد نماید. البته چه وقتی می بایست این عمل را اجرا دهید؟ وقتی که شما در پی ارتقاء بزرگ تدبیر از مارک میباشید و اعتقادوباور دارید که اختراع شما به قدری توانمند میباشد که میتواند دقت استفاده کننده خویش را برای 15 ثانیه بدون نقص جلب نماید، فارغ از آنکه او‌را خسته و یا این که کلافه نماید. دقت داشته باشید که تبلیغات غیرقابل رد کردن به ازای هر اکران، با نرخ CPM یعنی به ازای هر 1000 بازدید پولی پرداخت میشود.

تبلیغات سریع
با 6 ثانیه، در‌این نوع تبلیغات یک اکران سریع از تیزر که غیرقابل رد شدن میباشد وجود دارااست. از نگاه اینکه شما هزینه اکران را میپردازید یکسان می‌باشند، به طور گذشته وسط یا این که پس از ویدویو آرم داده می گردند و در مجموع شایسته ترین استعمال برای تبلیغات میباشد.

این نوع تبلیغات بیشتر مشابه تبلیغاتی میباشد که در ورقه حاصل جستجوی گوگل مشاهده می‌کنید. این نوع تبلیغات در کنار حاصل جستجوی ارگانیک نشان داده میشود. به این ترتیب در حالتی که ویدیوی شما از نتیجه ها ارگانیک مرتبط خیس به لحاظ رسد، اشخاص می‌توانند تماشای آن را گزینش نمایند. این تبلیغات مشتمل بر سه خط متن یاور با یک تصویر خرد میباشد.

تبلیغات غیر ویدیویی
برای تبلیغ کنندگان فارغ از میزان دارایی برای فیلم، یوتیوب تبلیغات غیر ویدیویی ارائه می‌دهد. این نوع تبلیغات معمولاً در نوار کناری سمت راست نشان داده میشود و دربرگیرنده یک تصویر و متن در کنار CTA با لینک و پیوند به تارنما شما میباشد. همینطور میتوانند به طور شناور در بالای محتوای ویدئویی شبکه های یوتیوب با درآمدزایی ظواهر میشوند.

 

طریق اعمال تبلیغات در یوتیوب
از هنگامی که گوگل یوتیوب را به دست گرفته میباشد آنان تک تک عملکرد خویش را کرده اند تا تبلیغات در یوتیوب به سادگی و قابل تهیه بودن در گوگل ادوردز باشد. براین اساس برای اکران تبلیغات در کل نیاز به گوگل ادسنس خواهید داشت. پیرو روش ی اجرا تبلیغات در یوتیوب با به کار گیری از گوگل ادسنس را به شما آمکوزش خوا هیم بخشید.

کمپین خویش را در گوگل ادز ساخت‌و‌ساز نمایید.
وارد اکانت گوگل ادز خویش گردید و New Campaign را گزینش فرمایید. آن گاه بر پایه ی هدف ها بازاریابی مارک خویش، غرض کمپین خویش را تعیین نمایید. غرض کمگین شما می‌تواند یک کدام از مفاد پایین باشد:

آفر ها و حراجی ها
ارتقا ترافیک سایت
نظارت جنس
دور اندیشی از مارک و پشت گرمی سازی
یا این که یک کمپین سوای مقصود را هم می‌توانید ساخت‌و‌ساز نمایید. پی از گزینش مقصود خویش نوع کمپین را گزینش فرمایید. این مورد ها دربرگیرنده تمامی گونه های تبلیغاتگوگل همان طور که در قسمت پیشین گفته شد مثلا نتیجه ها کاوش میباشد، براین اساس مطمئن گردید که برای اکران ویدیوی خویش در یوتیوب، کمپین مطلوب را گزینش نموده اید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 16:14

متا تگ Robots به موتورهای کاوش اگاهی میدهد آکادمی رایا پارس که کدام برگه از وبسایت را نباید ایندکس نمایند. نقطه صفر سئو این متا تگ مانند پوشه robots.txt میباشد، با این تفاوت که متا تگ Robots موتورهای کاوش را از ایندکس کردن یک ورقه خاص گشوده می دارد و پوشه Robots.txt تک تک وبسایت یا این که بخشی از آن را ذیل اثر قرار میدهد.

متا تگ Robots می تواند what is seo از ایندکس شدن صفحه های بوسیله موتورهای کاوش خودداری نماید یا این که بازدارنده ردگیری لینک و پیوند‌های جانور در ورقه خواهد شد. روش استعمال از این تگ در Html بدین شکل میباشد:

برای آنکه به موتورهای کاوش تاکید فرمائید که بایستی ورقه‌‌ای را ایندکس و فالو نمایند می توانید ساختار بالا را به طور پایین تغییر تحول دهید:

در‌صورتی‌که در ساختار ورقه شما از متا تگ Robots به کارگیری نشده‌باشد Crawl و Follow شدن شیت و پیوند‌های آن بصورت پیش فرض اجرا گردد.

چرا بایستی به متا تگ Robots احتیاج داشته باشید؟ صفحاتی مانند صفحه ها کاوش در باطن وب سایت از عنایت بالایی منتفع میباشند. البته این صفحه ها برای یوزرها گوگل دیدنی نیستند و تلاش آنان فقط برای کاربرانی دیدنی میباشد که فعلا در درحال حاضر گشت‌وگذار در درون تارنما میباشند. در اینگونه قوانینی می‌اقتدار از ایندکس شدن کاغذ در گوگل پرهیز کرد تا یوزرها با کاغذ ناخواسته‌ای در گوگل مواجه نشوند.

Nofollow کردن لینک و پیوند‌های قسمت ایده ها یوزرها یک تارنما از عنایت بالایی شامل است. شما میتوانید از صفت rel=”Nofollow در داخلی تگ لینک و پیوند نیز برای این مراد به کارگیری نمایید.

نکته: شما می توانید با متا تگ Robots به crawl شدن یا این که نشدن صفحه ها وبسایت تحقیق داشته باشید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 18:04

یکی داغ‌ترین گرفتاری‌های مدیران وب سایت‌ها و بلاگ‌ها در قسمت seo گفت و گو بک پیوند میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی از seo ۲۴ قصد داریم بدین بپردازیم نقطه صفر سئو که بک لینک و پیوند چیست و این سوژه را به طور بی نقص با جزئیات آیتم رسیدگی در اختیار بگذاریم.

بک پیوند (Backlink) چیست؟
به گویش بی آلایش بک لینک و پیوند به پیوندهایی گفته می گردد آکادمی رایا پارس که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما داده می شود. وقتی که از وب سایت خویش به وبسایت دیگر لینک و پیوند می‌دهید، وبسایت مقابل از وب سایت شما بک لینک و پیوند اخذ کرده‌میباشد.

بک پیوند در seo چقدر اساسی میباشد؟
بها بک لینک و پیوند در بهینه سازی می‌قدرت اذعان کرد نسبتاً اصلی میباشد، what is seo تجربیات آرم داده تارنما‌هایی که بک پیوند های طبیعی زیاد دارا هستند و در کنار آن محتوای منظم و نو ایجاد می‌نمایند، درجه خیر دارا هستند.

برای پر‌نور شدن مداقه Backlink در بهینه سازی و seo وب سایت به‌این نمونه اعتنا فرمایید:
فرض نمایید شما در گرد هم آیی‌ای موضوعی را ذکر کردید و ۱۰ نفر موضوعی را که ذکر کردید پذیرش کردند و به آن رأی دادند؛ بعد از آن شخص دیگری موضوعی را ذکر کرد و ۴ نفر به وی رأی دادند و اورا تأیید کردند. حالا صحبت شما قیمت بیشتر داراست یا این که فرد مقابل؟ پاسخ بدیهی میباشد که شما! چون کسانی که صحبت شمارا پذیرش می‌نمایند بیشتر از فرد مقابل میباشد. بک لینک و پیوند هم بدین شکل میباشد؛ حدودا مانند رأی می ماند، هرچه بک پیوند‌های شما بیشتر به تارنما شما و مطالب شما باشد یعنی افراد بیشتری به آن رأی میدهند، آن را دوست دارا هستند و گزینه تاییدشان میباشد، پس جايگاه بهتری را خواهید داشت. بک پیوند از فاکتورهایی میباشد که سکو وب سایت را مشخص و معلوم می‌نماید.

آیا بک لینک و پیوند می بایست خریداری گردد؟
در‌حالتی که به‌این درنگ می‌باشید که با خرید بک پیوند در وب سایت‌های با پیج رنک بالا می توانید توان دامین و وبسایت خویش را ارتقاء داده و سکو بهتری را بگیرید، طاقت فرسا در اشتباهید! چون گوگل و بقیه موتورهای کاوش حاذق به راحتی وب سایت‌هایی که جهت دستیابی جايگاه خوب در کاوش مبادرت به خرید لینک و پیوند می‌نمایند را شناسایی نموده و از سکو آن‌ها می‌کاهد. ولی شایان بیان میباشد در حالتی‌که مایلید در یک وبسایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی پیوند می توانید دیگر نگران بوجود وارد شدن مشکلی برای وبسایت خویش نباشید. شاید پرسش نمایید که در صورتیکه بک پیوند را خریداری نکنیم پس چه گونه می توانیم به تارنما خویش بک لینک و پیوند اخذ کنیم و بدین روش توان وب سایت خویش را ارتقا داده و درجه بالاتری را استحصال کنیم؟ پاسخ این میباشد که شما بایستی بک پیوند‌ها را به طور طبیعی اخذ فرمائید؛ یعنی مطالب تازه و کاربردی ساخت‌و‌ساز نمایید تا یوزرها در تارنما‌ها و بلاگ‌های خویش پیوند‌های شمارا قرار دهند. همینطور از شبکه‌های‌مردمی می توانید برای یک لینک و پیوند بیلدینگ سلامت به کارگیری نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 101 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:51

در صورتی یک وبسایت خوشگل در موتورهای کاوش یافت نشود، نقطه صفر سئو هیچ سود ای ندارد! وبسایت شما به یک استراتژی برای seo موتورهای کاوش نیاز داراست. برای اینکه تارنما شما درین موتورهای کاوش ظواهر گردد، می بایست با استراتژی موتور کاوش طراحی گردیده باشد و به طوری ساخته گردد که موتورهای کاوش بدانند سایت شما درباره چیست. بعضی از تکنیک های seo برای وبسایت شما عبارتند از:

یک تارنما با ساختار بهتر و سلسله مراتب بدیهی کاغذ
محتوای متمرکز بر seo
عناوین و توضیحات مرتبط با صفحه های
میزبانی سریع و امن سایت
نقشه وب سایت کلیه صفحه ها شما
لینک و پیوند های داخلی
بک لینک و پیوند
به‌دنبال برخی از تکنیک ها و نحوه های بهبود آکادمی رایا پارس بهینه سازی وب سایت را به شما معرفی خوا هیم کرد:

تکنیک های بهینه سازی وب سایت خدماتی
داده ها تماس بدیهی و قابل مشاهده
شما بایستی مطمئن گردید که اولی چیزی که بازدیدکنندگان وبسایت سرویس ها شما با آن روبه رو میشوند، روش تماس با تجارت شما میباشد. در هدر خویش و در هر ورقه دیگر بایستی داده ها تماس خویش را به وضوح اکران دهید تا بتوانند سریع و سهل وآسان با شما رابطه برقرار نمایند. به طور تقریبً 70 درصد از بازدیدکنندگان از روش گوشی به‌دنبال بیزنس شما میباشند، به این ترتیب ضروری میباشد what is seo که شماره تلفن شما به وضوح اکران داده گردد و قابل کلیک باشد تا بتوانند با یک ضربه بلافاصلهً با شما تماس بگیرند. شما همینطور می بایست یک دکمه بدیهی “تماس” داشته باشید که به برگه تماس با ما هدایت خواهد شد.

سئو وبسایت خدماتی برای تلفن همراه
70 درصد جستجوهای اینترنتی در دستگاه موبایل اعمال می گردد. در حال حاضر بسیار ضروری میباشد که سایت شما برای مشاهده در گوشی با صرفه خواهد شد. این به آن شکل وجود ندارد که شما به یک تارنما تماماً نو و مستقل برای دستگاه های موبایل احتیاج دارید، صرفا کافی میباشد وبسایت شما با دستگاه های متفاوت موبایل سازگار خواهد شد. طراحی سایت ریسپانسیو به شما اذن می‌دهد تا سایزهای متعدد شیت اکران را تغییر تحول داده و با آن سازگار گردد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 106 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 17:56

همانگونه که می‌دانید seo در یکسری سال پیشین عوض شده میباشد. نقطه صفر سئو خیر فقط طریق های وصال به نتیجه ها بالای موتور های کاوش مشقت بار خیس گردیده اند، بلکه شیوه ی به کار گیری از ابزارها نیز عوض شده اند. امروزه چگونگی نیز به اندازه کمیت اصلی میباشد و بخش اعظمی از ابزارهایی که پیش از اینً بر این عرصه احاطه داشتند تماما ناپدید گردیده اند. ولی بعضا از ابزار ها مانند Ahrefs همچنان دوستداشتنی میباشند.

در واقع Ahrefs میان ابزار ها ی بهینه سازی یک کدام از بی نقص ترین ابزار seo و بازاریابی محتوا میباشد. با به کارگیری از آن شما میتوانید دیتا بسیار ارزشمندی راجع به تارنما خویش گردآوری فرمایید و از آنان در جهت بهبود و گسترش ی بیزنس خویش به کارگیری نمایید. مثلا شما میتوانید با به کار گیری از این ابزار لینک و پیوند ها را نظارت، تحقیق و ردیابی نمائید. کلمه ها کلیدی رفیعتر حریف خویش، درجه بندی عبارات کلیدی در حین فرصت و … را ملاحظه کنید و همه مفاد را تحقیق نمایید.

Ahrefs یک ابزار اصلی برای بهبود seo تارنما میباشد که به شما امداد می نماید ترافیک جستجوی خویش را ارتقا دهید، درباره ی رقبای خویش تفحص فرمایید و بر منزلت خویش احاطه پیدا فرمائید. ما در‌این نوشته‌علمی به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید که چه‌طور از این ابزار استعمال کرده و بهینه سازی تارنما خویش را بهبود دهید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:29

به دو شیوه می‌اقتدار پیوند سازی را در اینترنت‌تارنما جاری ساختن بخشید. یکی از پیوند سازی داخلی و دیگری پیوند سازی فرنگی. نقطه صفر سئو در پیوند سازی داخلی، مطالب مرتبط با یکدیگر را در وبسایتتان به هم لینک و پیوند می‌دهید و در پیوند سازی فرنگی از سایر سایت‌ها پیوند اخذ میکنید. درین‌جا تکنیک لینیک بیلدینگ درست را به شما یادگرفتن میدهیم:

پست مهمان بنویسید: بعضا از وب سایت‌ها میباشند که در منطقه کاری شما درگیر بلاگینگ و محتوانویسی‌اند. می توانید از آنها بخواهید که به طور میهمان در وبسایتشان بنویسید.
از اینفوگرافی‌ها به کارگیری فرمائید و آن‌ها‌را انتشار دهید. این شغل سبب ساز می گردد پیوند‌های متعددی از اینترنت‌وبسایت‌های معتبری بگیرید.
در فضای مجازی فعال باشید. با عمل در کانال‌های اجتماعی معیار تعامل اشخاص را با خویش ارتقاء می‌دهید، به این ترتیب اشخاص بیشتری با دیدن لینک و پیوند اینترنت‌سایتتان شما‌را به بقیه افراد معرفی خواهند کرد.
از رپورتاژ اطلاع رسانی به کار گیری نمایید. با توصیه رپورتاژ اطلاع رسانی از وب سایت‌های دارای اعتبار میتوانید پیوند‌های معتبری را به دست آورید.
از پیوند‌های شکسته به کارگیری فرمائید. روی تارنما مرتبط با حوزه کاریتان لینکی را پیدا فرمایید که محتوای آن از دربین رفته میباشد. محتوایی مشابه به آن چه که از در بین رفته ساخت و ساز فرمایید و برای آن سایت ارسال فرمایید و از آنان بخواهید محتوای شمارا جایگزین نمایند.
اصول و شالوده پیوند بیلدینگ
برای این‌که بتوانید لینک و پیوند سازی بهتری جاری ساختن دهید و لینک و پیوند‌های بیشتری بگیری این اصول را رعایت فرمائید:

محتواهایی بنویسید که پیوند بیشتری را جذب خویش نماید. در واقع محتوایتان بایستی آن قدر عالی باشد که دیگر اینترنت‌تارنما‌ها ترغیب شوند که به آن پیوند دهند.
عملکرد فرمایید لینک و پیوند متعددی در حین مقداری نگیرید. در صورتی‌که مطلبی را اخیرا منتشر کرده‌اید عملکرد نکنید تعداد لینک و پیوند متعددی در وقتی نادر برای آن بگیرید به این دلیل که ممکن میباشد از طرف گوگل غلط برایتان حیث خواهد شد.
از مزارع لینک و پیوند، لینک و پیوند نخرید. خرید پیوند بدین شکل قادر است برایتان تعداد متعددی لینک و پیوند اسپم به وجود آورد و اینترنت‌سایتتان را با اختلال مواجه نماید.
به صورت آراسته لینک و پیوند سازی فرمائید. در حالتی که مدتی پیوند سازی نمایید و بعد از آن برای مقطع‌ متعددی این عمل را ایفا ندهید به لحاظ می رسد که در اکنون تقلب میباشید. به این ترتیب عملکرد فرمائید این عمل را در اپلیکیشن مستمر‌تان قرار دهید.
از گونه های طریق‌های ایجاد کرد لینک و پیوند به کارگیری فرمائید. از‌آنجا‌که الگوریتم‌های گوگل به صورت متناوب عوض می‌گردد، خوب میباشد از گونه های طریق‌های لینک و پیوند بیلدینگ استعمال فرمایید تا طبیعی‌خیس به حیث برسید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:43

در حالتی که در بیزنس خویش از گوگل ادز به کار گیری می‌کنید، بی شک می بایست با فاکتور امتیاز کیفی در گوگل ادز یا این که Quality Score آشنا باشید. نقطه صفر سئو این شاخص یکی فاکتورهایی میباشد که گوگل برای اعتقادوباور از بالا بودن چگونگی تبلیغات و محتوای صفحاتی که تبلیغات در آن منتشر می گردند، گزینش نموده است. در حالتی‌که مایلید با این فاکتور بیشتر آشنا گردید، در‌این راهنما از ژاکت یار و همدم ما باشید. در پی معنی امتیاز کیفی در گوگل ادز و التفات آن را تحقیق می‌کنیم، رویه های ارتقای آن را می‌بینیم و با مشکلاتی که ممکن میباشد این شاخص را کاهش دهند، آشنا می شویم. قبل از آن ببینیم گوگل ادز چیست.

امتیاز کیفی در گوگل ادز چیست؟
امتیاز چگونگی یا این که به عبارتی Quality Score در واقع امتیازی میباشد که گوگل به چگونگی تبلیغات و محتوای لندینگ پیج های تبلیغات و همچنین به رابطه لغت ها کلیدی و تبلیغات متبوع شما میدهد. این امتیاز در مقطع فی مابین 1 تا 10 جای دارد.

این امتیاز با فرمول ذیل در گزینش سکو هر اطلاع رسانی به کارگیری میشود:

امتیاز کیفی گوگل ادز × سفارش برای CPC =سکو اطلاع رسانی

براین اساس هر چه امتیاز کیفی در گوگل ادز بیشتر باشد، سکو اطلاع رسانی نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی گوگل هم تحت عنوان جایزه بالا بودن مرتبه گوگل ادز، نصیب کمتری از هزینه تبلیغات شما می‌گیرد. به همین جهت هم حصول و کارهایی که دارایی محدودی دارا‌هستند و میخواهند جايگاه هر اطلاع رسانی آن ها بیشتر خواهد شد و در درجه های رفیعتر اطلاع رسانی قرار بگیرند، می‌توانند روی بالا بردن امتیاز کیفی گوگل ادز خودکار نمایند (حتی در صورتیکه توصیه آنان کمتر از رقبا باشد).

امتیاز چگونگی مبتنی بر چه فاکتورهایی انتخاب میگردد؟
فراتر در کل اشاره کردیم که امتیاز کیفی در گوگل ادز به چه فاکتورهایی متعلق میباشد. ولی بیایید نگاهی با جزییات بیشتر به روش گزینش این امتیاز بیاندازیم. فاکتورهایی که امتیاز گوگل ادز را انتخاب می نمایند، عبارت اند از:

CTR (Click through rate)
رابطه هر کلمه و واژه کلیدی با دسته تبلیغاتی آن
چگونگی محتوا و تجربیات کاربری لندینگ پیج مد لحاظ
ترازو رابطه محتوای لندینگ پیج
واحد سنجش رابطه متن تبلیغاتی
تاریخچه کوشش اکانت گوگل ادز
کلیه این فاکتورها تأثیر متعددی بر امتیاز کیفی پایانی شما خواهد داشت. شاید بپرسید که کدام یک کدام از این فاکتورها بیشترین تأثیر را دارااست؟ در پاسخ می بایست بگوییم که هیچکس نمی داند دقیقاً وزن هریک از این فاکتورها در Quality Score چه قدر میباشد؛ ولی این را میدانیم که CTR بیشترین عنایت را دارااست. حال چرا نقش  CTR از همگی فاکتورها برجسته خیس میباشد؟

CTR به معنای نسبت کلیک میل کردن به چشم شدن میباشد. همان دیگر CTR انتخاب می نماید که یک سری درصد از اشخاصی که وارد یک شیت از وبسایت گردیده اند، در آن ورقه روی چیزی کلیک کرده اند. پس راجع به تبلیغات گوگل یا این که به عبارتی گوگل ادز نیز CTR بدین معنا میباشد که یک‌سری درصد از کسانی که تبلیغات را چشم اند، روی آن کلیک کرده اند. خب حال خواهیم توانست فهم کنیم که چرا CTR تا این حد برای امتیاز کیفی گوگل ادز اساسی میباشد. در واقع هر چه نسبت کلیک ها به تعداد آحاد کاربرانی که یک تبلیغات را چشم اند بیشتر باشد، این نشانگر آن میباشد که تبلیغات شما مفیدتر و صحیح خیس بوده میباشد. ما پیشتر توضیح دادیم CTR یا این که نرخ کلیک چیست.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 14:08

Metadata اطلاعاتی راجع‌به تارنما شما برای مثال تیتر، نقطه صفر سئو توضیحات و کلمه ها کلیدی در چنگ موتورهای کاوش قرار می‌دهد. برای توفیق در بهینه سازی، بایستی مطمئن گردید که فراداده شما ظریف، مختصر و کافی میباشد. برای هر نوع فراداده استراتژی های خاصی وجود داراست که می بایست در لحاظ بگیرید. برخی از این مفاد عبارتند از:

عنا وین
زمانی درباره‌ی تگ های تیتر سخن می‌کنیم، به بخشی از HTML در منبع شیت اشاره میکنیم که تیتر یک برگه اینترنت را معلوم می نماید – یک کدام از موادتشکیل دهنده اساسی که موتورهای کاوش را درخصوص مسئله کاغذ باخبر می نماید، همین تگ بوده میباشد. برچسب های تیتر اولی متن قابل کلیک می باشند که استفاده کننده در نتیجه ها جستجوی خویش می بیند و به همین استدلال در نگاه نخستین بسیار اساسی خواهند بود. راهنمای تایپ کردن تیتر مطلوب برای بهینه سازی به شما در این مورد امداد می نماید.

شما می‌توانید تیتر فیلم و یا این که سریال را در برچسب تیتر خویش قرار دهید. نامگذاری مطلوب صفحه ها، مثلا لغات کلیدی مهم به مخاطبان غرض شما یاری می نماید تا آنان‌را ریلکس خیس پیدا کرده و وب سایت شما‌را تحت عنوان منبع فیلم ها و سریال ها در لحاظ خواهند گرفت. به صورت خلاصه چندین ضابطه کلی وجود دارااست که بایستی راجع به عنا وین رعایت گردد:

اسم تارنما خویش یا این که اسم تجاری خویش را وارد نمائید.
برای صفحه ها سریال ها و فیلم ها اسم آنان را بیان فرمایید.
کلمه ها کلیدی را به خواسته ارتقا مرتبه بندی صفحه های و نرخ کلیک CTR ؛ چندبار در اولِ تیتر قرار دهید. عنوانی تولید نمائید که اعتنا مخاطبان را به خویش جلب نماید و وبسایت شما‌را پررنگ نماید. میتوانید از ابزارهایی مانند پلاگین یواست seo برای عنوان ها خویش در حاصل کاوش به کارگیری فرمائید. ممکن میباشد تصمیم بگیرید که عنوان ها خویش را مبتنی بر تعداد حروف و محدودیت های متفاوت بازنویسی نمائید. از جمله، در حالتی‌که مخاطبان شما عمدتاً از گوشی استعمال می نمایند، عالی میباشد از عنا وین کوتاه تری استعمال فرمائید.

 

توضیحات
این عنصر چیزی میباشد که بعد از تگ تیتر، داده ها بیشتری به مشتریان احتمالی شما میدهد. این متن در نصیب تحت برچسب تیتر میباشد که توضیح میدهد که شیت راجع‌به چیست. توضیحات متا یک زمان خوب برای رابطه با مخاطب میباشد و به آنها میگوید که چرا می بایست روی ورقه کلیک کرده و از آن بازدید نماید و میتوانید از لغات کلیدی صحیح به کار گیری نمائید.

در کل، یک یا این که چندین واژه و کلمه کلیدی که در توضیحات تیتر خویش گزینه به کار گیری قرار داده اید، به موتورهای کاوش اذن میدهد تا بدانند که قضیه با تیتر مطابقت و همخوانی داراست و نگهداری آن به مشتریان امداد می نماید تا محتوا را سریع خیس فهم و شعور نمایند، چون گوگل در‌صورتی‌که که توضیحات را نامفهوم و نا مطلوب شناسایی نماید، ممکن میباشد محتوا را از نقاط دیگر در شیت مجدداً بار گذاری نماید.

برای صفحه ها فیلم و سریال اطلاعاتی مانند خصوصیت های کلیدی و بقیه عنصرها توصیفی را در چنگ یوزرها قرار دهید که به یوزرها استحضار دهند فیلم درباره‌ی چیست. این فوق العاده اساسی میباشد که نوشته ها در امر فیلم ها خیر صرفا جالب باشد، بلکه عباراتی را مشتمل بر گردد که تارنما شما شانس بیشتری برای اکران در حاصل کاوش داشته باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 108 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:29

تقابل با حقیقت طاقت فرسا میباشد، نقطه صفر سئو مخصوصا هنگامی واقع نگری به وسیله یک ابرقدرت وصف خواهد شد. بعید میباشد که اعلامیه‌های مرتبط با به‌روزرسانی‌های الگوریتم اساسی در بعدی جزئیات بیشتری اخذ نمایند، چون گوگل می گوید نمی‌تواند داده ها خاصی ارائه دهد. گوگل جزئییات را به طور داخلی دارااست، ولی داده ها را به طور همگانی منتشر نمی نماید. در شرایطی‌که بخواهید با اسلوب فعالیت آشنا بشید، بایستی بگوییم که استحضار از آپ تو دیت ها به 2 طرز عمده شکل می پذیرد، آغاز طی یک زمان بسیار کوتاه، گوگل اعلام می نماید به عنوان مثال طی سا‌عتها آجل، یک به روز گرانقدر خوا‌هیم داشت که حال در مرحله همگام سازی میباشد، یااینکه یکی مسوولان گوگل طی یک اعلامیه خبر از تکثیر ورژن تازه و یا این که بهبود الگوریتم و بروزرسانی می‌دهد. به صورت خلاصه، استحضار راجع‌به به‌ روزرسانی‌ های اساسی محصور به هنگامی میباشد که عرضه‌ شان استارت و یا این که به نقطه نهایی رسیده میباشد.

بروزرسانی‌ های اساسی بر روی بعضا وب سایت ها اثر مثبت و بعضی دیگر اثر منفی خواهند داشت. هنگامی سایتی زیر اثر یک به‌روزرسانی اساسی قرار می گیرد، تنها عامل آن نادرست بودن همت شما وجود ندارد، در حالتی که متوجه شدید که تارنما شما بعد از یک بروز رسانی مرتبه تحت تری دارااست، به‌این مضمون‌ وجود ندارد که محتوای بد منتشر میکنید یا این که چیزی در تارنما شما وجود دارااست که بایستی آن را اصلاح فرمایید، بلکه بیشتر میتواند به‌این ادله باشد که تارنما های دیگر برای نشر محتوای خوب مرتبه بالاتری اخذ کردند. مانند مقاله ها بی نیاز با عمق بیشتر و یا این که محتوایی که بصورت تخصصی درج شده باشد.

گوگل به صورت آراسته الگوریتم سکو بندی خویش را در طی سال آپدیت می نماید تا تجربیات جستجوی عالی و نتیجه ها مرتبط تری را برای یوزرها آماده نماید. برای آن گروه از مدیران وبسایت هایی که سعی سئوی شان با یک بروز رسانی الگوریتم گوگل زخم می بیند، قادر است ناگوار باشد. بعضا بروزرسانی‌ها ممکن میباشد تاثیری فعلا داشته باشند، در حالی که بعضی دیگر از شما می خواهند که استراتژی سئوی خویش را مجدادا تحلیل نمائید.

گوگل چندبار الگوریتم خویش را آپ دیت می نماید؟
کارشناسان تقریب میزنند که گوگل در بین 500 تا 3000 توشه در سال دست به به روز های متنوع می‌زند که اکثر این تغییرات خرد می‌باشند و به شدت بر مرتبه‌ بندی تأثیر نمی‌گذارند، در حالی که بروزرسانی‌ های مهم، مانند BERT یا این که Passage Ranking، میتوانند درصد قابل توجهی از تمامی جستجوها را به خویش تخصیص دهند. به صورت کلی، حصول و امور بایستی به بروز رسانی الگوریتم های گران قدر خیس و فاکتورهای اساسی درجه بندی که در هم اکنون افزایش می باشند، اعتنا نمایند. در تصویر ذیل، بعضی از تاثیرگذارترین بروز رسانی های الگوریتم در ده سال پیشین را مشاهده خواهید کرد.

 

اکثری از این بروز رسانی ها آنقدر تعالی بودند که در اصل طرز اعمال seo را تغییر تحول دادند. بروزرسانی Page Experience در سال پیشین، page speed و Core Web Vitals و mobile usability را به دست اندرکاران سکو‌بندی قانونی تبدیل کرد، بدین مضمون‌ که بهینه سازی دیگر تنها به آنچه در صفحه های اینترنت شما وجود داراست وجود ندارد، بلکه طریق کارایی آن صفحه ها برای یوزرها در همگی دستگاه‌ها میباشد.

4 کاری که بایستی بعداز بروز رسانی الگوریتم اعمال دهید
مدیران وبسایت ها بعداز کامل شدن بروز رسانی الگوریتم چه کاری می بایست اجرا دهند؟ عالی، شایسته ترین رویکرد برای ایفا این میباشد که مرتبه‌ بندی هفته‌ های قبلی و بعداز کامل شدن بروزرسانی را پژوهش نمایند.

1_ آیا مرتبه شما زیر تأثیر قرار گرفته میباشد یا این که نه؟
یک سری ابزار وجود داراست که میتوانید برای اندازه گیری اثر بروز رسانی های گوگل الگوریتم بر کارایی seo خویش استعمال فرمائید. موردنیاز میباشد در کنسول کاوش یک اکانت فعال داشته باشید تا بتوانید ترفیع و سقوط جايگاه بندی تان را آیتم آنالیز قرار دهید. ابزارهای دیگری نیز می باشند که به شما قابلیت می‌دهند رده لغات کلیدی را ردیابی فرمائید. نمودارهای تغییر‌و تحول مرتبه پایین از GSC Insights میباشد که از داده های گوگل استعمال می نماید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 91 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:11

تقابل با حقیقت طاقت فرسا میباشد، نقطه صفر سئو مخصوصا هنگامی واقع نگری به وسیله یک ابرقدرت وصف خواهد شد. بعید میباشد که اعلامیه‌های مرتبط با به‌روزرسانی‌های الگوریتم اساسی در بعدی جزئیات بیشتری اخذ نمایند، چون گوگل می گوید نمی‌تواند داده ها خاصی ارائه دهد. گوگل جزئییات را به طور داخلی دارااست، ولی داده ها را به طور همگانی منتشر نمی نماید. در شرایطی‌که بخواهید با اسلوب فعالیت آشنا بشید، بایستی بگوییم که استحضار از آپ تو دیت ها به 2 طرز عمده شکل می پذیرد، آغاز طی یک زمان بسیار کوتاه، گوگل اعلام می نماید به عنوان مثال طی سا‌عتها آجل، یک به روز گرانقدر خوا‌هیم داشت که حال در مرحله همگام سازی میباشد، یااینکه یکی مسوولان گوگل طی یک اعلامیه خبر از تکثیر ورژن تازه و یا این که بهبود الگوریتم و بروزرسانی می‌دهد. به صورت خلاصه، استحضار راجع‌به به‌ روزرسانی‌ های اساسی محصور به هنگامی میباشد که عرضه‌ شان استارت و یا این که به نقطه نهایی رسیده میباشد.

بروزرسانی‌ های اساسی بر روی بعضا وب سایت ها اثر مثبت و بعضی دیگر اثر منفی خواهند داشت. هنگامی سایتی زیر اثر یک به‌روزرسانی اساسی قرار می گیرد، تنها عامل آن نادرست بودن همت شما وجود ندارد، در حالتی که متوجه شدید که تارنما شما بعد از یک بروز رسانی مرتبه تحت تری دارااست، به‌این مضمون‌ وجود ندارد که محتوای بد منتشر میکنید یا این که چیزی در تارنما شما وجود دارااست که بایستی آن را اصلاح فرمایید، بلکه بیشتر میتواند به‌این ادله باشد که تارنما های دیگر برای نشر محتوای خوب مرتبه بالاتری اخذ کردند. مانند مقاله ها بی نیاز با عمق بیشتر و یا این که محتوایی که بصورت تخصصی درج شده باشد.

گوگل به صورت آراسته الگوریتم سکو بندی خویش را در طی سال آپدیت می نماید تا تجربیات جستجوی عالی و نتیجه ها مرتبط تری را برای یوزرها آماده نماید. برای آن گروه از مدیران وبسایت هایی که سعی سئوی شان با یک بروز رسانی الگوریتم گوگل زخم می بیند، قادر است ناگوار باشد. بعضا بروزرسانی‌ها ممکن میباشد تاثیری فعلا داشته باشند، در حالی که بعضی دیگر از شما می خواهند که استراتژی سئوی خویش را مجدادا تحلیل نمائید.

گوگل چندبار الگوریتم خویش را آپ دیت می نماید؟
کارشناسان تقریب میزنند که گوگل در بین 500 تا 3000 توشه در سال دست به به روز های متنوع می‌زند که اکثر این تغییرات خرد می‌باشند و به شدت بر مرتبه‌ بندی تأثیر نمی‌گذارند، در حالی که بروزرسانی‌ های مهم، مانند BERT یا این که Passage Ranking، میتوانند درصد قابل توجهی از تمامی جستجوها را به خویش تخصیص دهند. به صورت کلی، حصول و امور بایستی به بروز رسانی الگوریتم های گران قدر خیس و فاکتورهای اساسی درجه بندی که در هم اکنون افزایش می باشند، اعتنا نمایند. در تصویر ذیل، بعضی از تاثیرگذارترین بروز رسانی های الگوریتم در ده سال پیشین را مشاهده خواهید کرد.

 

اکثری از این بروز رسانی ها آنقدر تعالی بودند که در اصل طرز اعمال seo را تغییر تحول دادند. بروزرسانی Page Experience در سال پیشین، page speed و Core Web Vitals و mobile usability را به دست اندرکاران سکو‌بندی قانونی تبدیل کرد، بدین مضمون‌ که بهینه سازی دیگر تنها به آنچه در صفحه های اینترنت شما وجود داراست وجود ندارد، بلکه طریق کارایی آن صفحه ها برای یوزرها در همگی دستگاه‌ها میباشد.

4 کاری که بایستی بعداز بروز رسانی الگوریتم اعمال دهید
مدیران وبسایت ها بعداز کامل شدن بروز رسانی الگوریتم چه کاری می بایست اجرا دهند؟ عالی، شایسته ترین رویکرد برای ایفا این میباشد که مرتبه‌ بندی هفته‌ های قبلی و بعداز کامل شدن بروزرسانی را پژوهش نمایند.

1_ آیا مرتبه شما زیر تأثیر قرار گرفته میباشد یا این که نه؟
یک سری ابزار وجود داراست که میتوانید برای اندازه گیری اثر بروز رسانی های گوگل الگوریتم بر کارایی seo خویش استعمال فرمائید. موردنیاز میباشد در کنسول کاوش یک اکانت فعال داشته باشید تا بتوانید ترفیع و سقوط جايگاه بندی تان را آیتم آنالیز قرار دهید. ابزارهای دیگری نیز می باشند که به شما قابلیت می‌دهند رده لغات کلیدی را ردیابی فرمائید. نمودارهای تغییر‌و تحول مرتبه پایین از GSC Insights میباشد که از داده های گوگل استعمال می نماید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 104 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:11

نصیب Core Web Vitals یک کدام از مهمترین قسمت‌های سرچ کنسول نو گوگل میباشد. نقطه صفر سئو ولی تا همین یک ماه پیش این قسمت را با اسم Page Speed در گوگل مشاهده می‌کردیم. ولی یکسری هنگامی میباشد که اسم تازه Core Web Vitals به نصیب آزمایش سرعت سرچ کنسول گوگل داده گردیده. بیایید ببینیم این قسمت چقدر در ارتقا بهینه سازی وبسایت ما نقش داراست؟

به عبارتی‌طور که اگاهی دارید نسبتاًً دو سال میباشد که سرچ کنسول گوگل که ورژن نو گوگل وبمستر تولز میباشد ارائه‌شد‌ه‌است و بعضی اوقات نصیب‌های جدیدی به پنل آن اضافه میشود.


نصیب Core Web Vitals در سرچ کنسول گوگل
هنگامی که وارد این قسمت می شوید دو نصیب Mobile و Desktop را مشاهده می کنید. این قسمت به عبارتی‌طور که از اسم پیشین آن معلوم میباشد مرتبط با سرعت اینترنت‌وبسایت شما میباشد. هنگامی که گوگل نصیب سرعت تارنما را به پنل سرچ کنسول خویش اضافه می‌نماید بدین ترتیب بایستی فهمید که بها سرعت اینترنت‌تارنما شما در سئو خیلی بیشتر گردیده‌است و شما بایستی مطلقاً سرعت اینترنت‌تارنما خویش را بهبود دهید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:29

همنوع خواری یا این که کنیبالیزیشن وقتی واقعه‌ می‌ افتد نقطه صفر سئو که چند کاغذ در اینترنت‌وب سایت برای یک واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت شبیه در گوگل، با هم رقابت نمایند. در‌این نوشته ی علمی شیوه های کشف کردن و رفع این ایراد را با هم نظارت میکنیم.

به طبع شما هم با این پدیده مواجه گردیده‌اید:

یک کلمه و واژه را در گوگل کاوش می کنید و میبینید ۲ تا از لینک و پیوند‌هایی که در کاغذ نتیجه ها کاوش به شما نماد داده می گردد، از یک اینترنت‌تارنما می‌باشند. به‌این حادثه، همنوع خواری می گویند. یعنی دو یا این که تعدادی شیت از یک اینترنت‌وب سایت با هم رقابت می‌نمایند و این فعالیت سبب میگردد تا هیچ‌کدامشان نتوانند تبدیل به پیوند اولیه گوگل شوند.

یک تصور خطا خیلی رایج وجود داراست که هرچه تعداد صفحه ها بیشتری را برای غرض قرار دادن یک واژه کلیدی در حیث بگیرید، مرتبه بهتری روی واژه کلیدی اخذ خواهید کرد. به هر حالا، هرچه صفحه های بیشتری روی یک کیورد داشته باشید، احتمال بیشتری وجود داراست که گوگل، لغت ها کلیدی شما‌را تعیین کرده و سکو SERP شما‌را بالا برنده شود، صراحت دارد؟

به طبع خیر! این صحبت به هیچ عنوان صحیح وجود ندارد.

در واقع، غرض قرار دادن یک کیورد خاص در یک‌سری برگه متفاوت از یک اینترنت‌وب سایت، حدودا مدام سود به طور کامل معکوس دارااست. این عمل خیر فقط امداد‌تان نمی‌نماید، بلکه به سئوی وبسایت‌تان حسابی جراحت می رساند.

برهان این موضوع خیلی معمولی میباشد: هنگامی تعدادی برگه از اینترنت‌تارنما شما روی یک واژه و کلمه کلیدی مرتبه بگیرند، با خودتان رقابت‌ خواهید کرد. در سود، هرمورد از این صفحه ها دارنده CTR تحت‎خیس، آتوریتی و همینطور نرخ تبدیل کمتری از یک کاغذ تلفیقی خواهند بود.

ما این قدم غلط در بهینه سازی را همنوع خواری می‌نامیم.

درین نوشته‌ی‌علمی با مطالب تحت آشنا می‌شو

همنوع خواری (Cannibalization) واژه کلیدی چیست؟
کنیبالیزیشن عبارات کلیدی به‌این عامل با این اسم خوانده‌ می گردد که شما حاصل واژه و کلمه کلیدی خویش را با همدیگر مشغول می کنید و کاری می کنید تا صفحه ها تارنما‌تان با هم رقابت نمایند و هرکدام با میل کردن دیگری عملکرد نماید تا درجه بالاتری بگیرد. در واقع شما CTR، لینک و پیوند‌ها، محتوا و (اکثر اوقات) نرخ تبدیل‎هایی که بایستی در یک شیت باشند را فی مابین دو شیت تقسیم‌ میکنید.

هنگامی اینگونه کاری اجرا می‌دهید، حجم و عمق علم خویش را به گوگل نشانه‌ نمی‌دهید و اقتدار وب سایت خویش را روی این کلمه و واژه کلیدی بهبود‌ نخواهید بخشید‍!

درعوض، شما از گوگل‌ می خواهید که صفحه های شمارا در قبال یکدیگر بسنجد و گزینش نماید که کدام‌یک از آنان مطلوب‌ترین عبارات کلیدی را استعمال کرده‌اند.

به عنوان مثال چنانچه شما در تارنما‌تان کفش می‌فروشید و «کفش» صرفا کلمه و واژه کلیدی‌ای میباشد که مقصود قرار‌ داده‌اید، اساسا به گوگل‌ می گویید که کلیه این صفحه ها در خصوص «کفش» میباشد صرف حیث از اینکه کفش پیاده‌‎روی، کفش تنیس، کفش ورزشی و… باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 15:39

در صورتی‌که بهینه سازی وب سایت برایتان مداقه داراست نقطه صفر سئو بایستی بک لینک و پیوند‌های وبسایت را ارزیابی نمائید و از بک پیوند‌ کیفیت عالی در تارنما به کارگیری فرمائید. با رعایت این مسئله می‌توانید به سئو تارنما و بالا بردن سکو بهینه سازی تارنما امداد شایانی کنید. در‌این نوشته‌ی‌علمی درباره ی بک پیوند و تأثیر آن در سئوی سایت، حرف خوا‌هیم کرد.

Backlink چیست؟

یکی‌از پرکاربردترین کلمات در دنیای با صرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی seo میباشد. اکنون مضمون‌ بک پیوند برای اکثری از فعالان حوزه اینترنت بحثی چالشی میباشد. امید‌واریم درین نوشته‌علمی بتوانیم به صحت ذکر کنیم که بک پیوند چیست و چه تأثیر مثبت یا این که منفی می تواند بر روی مرتبه وب سایت در موتورهای کاوش داشته باشد.

بک پیوند ها اساسا لینک و پیوند‌های ورودی به سایت شما از دیگر سایت‌ها هستند. زمانی که یک ورقه اینترنت نشانی شیت اینترنت شما‌را در تارنما خویش قرار می دهد به سیرتکامل‌ای که با کلیک بر روی آن نشانی به ورقه تارنما شما هدایت گردد آن نشانی تحت عنوان یک بک لینک و پیوند در حیث گرفته میگردد. در پیشین بک پیوند یک مضمون‌ فوق‌العاده اساسی و حتی می‌قدرت بیان کرد مهمترین میزان چک درجه تارنما‌ها در موتورهای کاوش بود، ولی امروزه با تغییر و تحول الگوریتم موتورهای کاوش و به‌خصوص گوگل اندکی از این عنایت کم شده میباشد. هرچند که هنوز هم بک پیوند مطلوب قادر است تأثیر چشمگیری در ارتقاء جايگاه سایت و بهبود سئو خارجی داشته باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:52

در صورتی‌که اعتنا کرده باشید، نقطه صفر سئو آحاد نکات و اقداماتی که تا اینجا مطرح کردیم، در وبسایت‌هایی به جز وبسایت خودتان می بایست اجرا شوند. به‌این تاکتیک‌ها، تاکتیک‌های آف-تارنما(off-site) سئوی محلی گفته می شود.

البته اقداماتی نیز بایستی روی وب سایت خودتان جاری ساختن دهید که به آنان آن-تارنما(on-site) گفته می شود. به دو برهان عمده، داشتن یک تارنما مطلوب، قشنگ و به‌روز در سئوی محلی التفات دارااست:

بر پایه ی مطالعات انجام یافته، یوزرها هنوز هم به خویش تارنما‎‌های استخراج و شغل های محلی بیشتر دقت می‌نمایند تا ایده ها و نقدهایی که در وبسایت‌های دیگر مانند گوگل مندرج‌اند. به این ترتیب در حالتی‌که سایتتان تلاش مناسبی ندارد، به کارگیری از آن مشقت بار میباشد و یا این که ظواهر دلچسبی ندارد، خوب میباشد هرچه زودتر به تفکر بهبود آن باشید. به این دلیل که حتی داشتن تعداد فراوانی از نقدهای مثبت هم نمی‌تواند مشتریانتان را وادار به خرید از شما بکند.
درصورتی که مخاطب ببیند نقد ها و ایده ها مثبتی درباره بیزنس شما وجود داراست، به احتمال زیاد تصمیم می گیرد خصوصی به سایتتان بزند. ولی درصورتی که با سایتی مواجه گردد که با آنچه در گوگل درباره‌اش نوشته‌اند مطابقت و همخوانی ندارد، حتما ناامید گردیده و سایتتان را شکاف خواهد کرد.
پیرو طرز‌هایی را برای باصرفه کردن تارنما یک بیزنس برای داشتن سئوی محلی عالی معرفی خوا هیم کرد.

بخش اعظمی از تکنیک‍های seo آن پیج در اینجا هم کاربرد دارا هستند نظیر:

قراردادن کلمه و واژه کلیدی در تیتر ورقه (title)
قراردادن واژه و کلمه کلیدی در توضیحات متا (meta description)
قراردادن کلمه و واژه کلیدی در تگ h1
استعمال از کلمه و واژه کلیدی در نشانی شیت و کوتاه بودن نشانی ورقه

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 15:53